İZMİR AÇILIŞ ORGANİZASYONU
Açılış organizasyonlarınızda anahtar teslim hizmet sunmaktayız açılış organizasyonu fiyatları basit bir balon süsleme ile başlayıp 400 - 600 hattta 1500 üzeri rakamlara çıkabilir. |
Başarılı bir açılış organizasyonu heyecanlı ve merak uyandırıcı olmalıdır. Çevrenizdeki yerel işletmeler ile iletişim ve stratejik ortaklıklar kurmak için uygun bir zamandır.
Bu yazıda size davetiyeden promosyona kadar açılış organizasyonunuzu etkili hale getirecek pek çok şeyi anlatacağız. Bilmeniz gereken her konuya bu sayfada yer vereceğiz. Bu güne kadar yaptığımız yüzlerce açılış organizasyonundan edindiğimiz deneyimleri burada sizler ile paylaşacağız.
Açılış organizasyonu izmir yada hangi şehirde olursa olsun bu teknikleri uygulayabilirsiniz. İşyeri açılışı yapmadan önce internet sitenize , facebook sayfanıza gerekli duyuruları yazın ve bu sayfalarda yayınlanan adres ve telefonunuzun doğru olup olmadığını kontrol edin.
-------------------------------
açılış organizasyonu
için bizi arayın
-------------------------------
Açılış organizasyonu- İzmirde yaptığımız bazı açılışlar |
Açılış organizasyonu hedeflerinizi belirleyin.
Farkındalık yaratın. Promosyon ürünleri, davetiyeler, el broşürleri, radyo ve yerel kanal reklamları gibi imkanları kullanarak geniş bir çevreye ulaşmaya çalışın. Açılış organizasyonu sizi telaş içine sokmasın. Bir organizasyon şirketi ile görüşüp, bu konuda pek çok hizmet talep edebilirsiniz.Eğer güzel ve canlı bir etkinlik olmasını istiyorsanız, farklı şovlara, ücretsiz ikramlara, promosyon ürünler gibi organizasyonda takviye kuvvetlerden faydalanın.
Sadece hedef kitle değil, siyasiler, belediye başkanları, iş adamları gibi özel davetlileriniz de olsun. Onlarla stratejik ilişkiler de kurabilirsiniz.
Açılış organizasyonu ne kadar ilgi çekici olursa, kalabalık o kadar artar. böyle bir ortamda da insanlar beklemeyi sevmez. Her şey planlanmış olsun. Park yeri, servis personeli, karşılama hostesleri gibi....
-------------------------------
Haftanın 7 günü hizmet vermekteyiz
-------------------------------
Balon süslemesiz açılış organizasyonu olmaz. |
Açılış organizasyonu bütçenizi ayarlayın.
Bu işletme için ayırdığınız bütçenin %20sini açılış organizasyonu ve sonrasında yapacağınız reklam ve indirim kampanyaları için kullanın.Neden %20:
Açılış organizasyonuöncesinde yapılacak reklamlar. Açılış organizasyonu ardından yapacağınız kampanya etkinliklerinin sıklığı ve tekrarlanması akılda kalıcılığı arttıracaktır.
Eğer büyük bir market yada mağaza zinciri açılacaksa insanların en az iki hafta reklama ve etkinliğe maruz kalması geri dönüşleri arttıracaktır. Promosyon ürünler ve ücretsiz ikramların da faydası çok büyük olacaktır.
Neden sadece %20
Eğer açılış organizasyonuna bütçe ayırmaz iseniz ilerleyen zamanda reklam ve kampanya yapamayacak duruma gelme riskini unutmayın. Ekonomik durum ve diğer dış sebepler ile ileri tarihlerde reklam verme kapasiteniz çok düşebilir.
Reklam bütçesi
Yani bir reklam bütçesi ayırın bu bütçenin tamamını bir kerede yok etmeyin. Yerel gazetelerde, radyo reklamlarında, broşür ve sosyal medyada zaman aralıkları ile reklam verin. Kampanya başlatıp, broşür bastırıp dağıtmanın da faydası olacaktır.
-------------------------------
Bizi arayın, pişman olnayın
-------------------------------
İşletmenizinaçılış organizasyonu önemli bir reklamdır. |
Açılış organizasyonunuz için bir tarih belirleyin
Talepleri karşılamak:
Sunduğunuz hizmet ve ürünlere hangi günler ihtiyaç duyuluyor? Gündüz mü gece mi? Yada sadece hafta sonu işlek olan bir yerde misiniz? Buna göre bir plan yapmalısınız.
Tatiller ve diğer etkinlikler ile çakışıyor mu?
Resmi tatil, önemli spor müsabakaları ve dini bayramlar, siyasi mitinglerin olduğu günlerde açılış yapmaktan uzak durun. Böyle günlerde insanlar vakitlerini harcayacak bir plan yapıyorlar. Sizin etkinliğiniz akıllarına bile gelmiyor. Katılım azalıyor.
En az 1 - 2 hafta açık olun.
Hizmete ilk açıldığınız bu 2 hafta içinde irili ufaklı pek çok sorun ile karşılaşacaksınız. Bu 1-2 haftalık zaman size bu sorunları düzeltmek için zaman kazandıracaktır. Hem böylece çevrede gözlem yapma şansınız da olacaktır. İnsanların en çok geçtiği gün ve saatleri belirleyin.
Yasal açıdan tüm belge ve evraklara sahip olduğunuzdan emin olun.
-------------------------------
Anahtar teslim organizasyonlar
-------------------------------
Açılış organizasyonlarında görselliğin önemi büyüktür. |
Açılış organizasyonu için duyuru yapın
Reklam zaman gerektiren bir iştir. İnsanların sizden haberdar olması için ihtiyacınız olan tek şeydir.Radyo reklamı, gazete reklamı, billboardlar, reklam broşürleri ve facebook reklamı arasında bir tercih yapmam gerekseydi, kesinlikle broşür dağıtarak yapılan reklamı seçerdim. Hem maliyeti ucuz, hemde potansiyel müşterinizi gözünüzle seçip broşürü ona vererek etkili olmasını sağlayabiliyorsunuz. İsterseniz broşürünüzü kendi facebook sayfanızda paylaşımlar yaparak ücretsiz reklam bile yapabiliyorsunuz.
Açılış organizasyonu gününde yapılacakları planlayın.
Ziyaretçileriniz kim olacak?Saat kaçta gelecekler?
Erken gelenler için farklı bir etkinlik planladınız mı?
İnsanlara promosyon dağıtmadan önce Facebook sayfanızı beğenmelerini istediniz mi?
Ses sistemi ile ürünleriniz hakkında anons yapılacak mı?
Dikkat çekmeyi sağlayacak balon süsleme yapılacak mı?
Farklı gösteri ve aktiviteler olacak mı?
Ücretsiz ikramlar ve promosyon ürünler var mı?
gibi.... pek çok detay katılımı büyük ölçüde etkileyecektir.
Yapacağınız ücretsiz ikramlar katılımı büyük ölçüde arttıracaktır. |
Katılımı etkileyen diğer ana etken ise açılış öncesi yapılan reklamlardır.
En kötü durum senaryosunu da hazırlayın. İnsanların park yeri var mı? Olayın kaldırıma dökülmesi için yer var mı? Ekstra durumlarda yardımcı olacak personel var mı? Birden yağmur bastırırsa ne yapılacak? Eğer arka sokaklarda kalıyorsanız kimsenin gelmeyeceğini düşünüyorsanız akrabalarınızı davet edin. Orada oluşan kalabalık insanların merakını uyandıracak, oraya gelmelerini sağlayacaktır.
Bu etkinlikte güzel fotoğraflar çekip altına güzel yazılar yazarak sosyal medyada kendi reklamınızı yapmayı unutmayın. Facebook sayfanızı beğenenlere teşekkür mesajı yazın. Fotoğraf çekildiğiniz kişilerin resimlerini paylaşırken onları etiketlemeyi unutmayın. Davetimize katıldığınız için teşekkür ederim. Gibi hoş bir not ta yazın.
-------------------------------
Açılış organizasyonu için bizi arayın
PAZARLAMA VE BÜYÜK AÇILIŞ ORGANİZASYONLARI İÇİN BAZI FİKİRLER.
Açılış organizasyonunuza bir hayır kurumunun bağış aracını çağırabilirsiniz. Açılış öncesi yaptığınız reklamlarda bundan bahsedin. Çağırılan kurum da insanları sizin açılışınıza davet edecektir. Bu şekilde çapraz reklam tekniğini kullanabilirsiniz. Açılışınıza katılan insan sayısını arttırabilirsiniz. Ben bu tekniği 2015 yılının Kasım ayında Manisa'da açılan bir giyim mağazasında uygulamıştım. Çok işe yaradı.Giyim mağazalarının ana hedefi çocuk sahibi bayanlardır. |
Mesela bir spor salonu açacağınızı var sayalım. Reklamlarınızda zinde kalmak, sağlıklı bir vücut, sağlıklı ve hızlı kilo kaybı gibi konulardan bahseder iseniz çok geniş bir kitlenin dikkatini çekmeyi başarabilirsiniz. Yinede gençlerin çoğu ve yaşı 50yi geçenler bu reklamlar ile ilgilenmeyecektir. Dediğimiz gibi herkesi etkilemek mümkün değildir.
Plaj yada eğlence merkezi gibi insanların eğlenmek için geldiği yerlere yakın bir konumda bir işletme açacak iseniz, insanların dikkatini çekecek yarışmalara, ilginç gösterilere yer verebilirsiniz.
-------------------------------
HADES ORGANİZASYON
0554 709 07 25
Doğum günü - Açılış organizasyonu - Balon süsleme - Gösteriler
Faceboook sayfamızda resimlerimize ulaşmak için tıklayın
HADES ORGANİZASYON
0554 709 07 25
Doğum günü - Açılış organizasyonu - Balon süsleme - Gösteriler
Faceboook sayfamızda resimlerimize ulaşmak için tıklayın
-------------------------------
AÇILIŞ ORGANİZASYONU YAPMAYA KARAR VERDİNİZ
Şimdi ne yapmalısınız?
Organizasyon şirketini arayıp durumu anlatın. İstediğiniz hizmetleri söyleyin. 20 metre balon süsleme, ses sistemi, hostes kız, kırmızı halı gibi..... Yada ne yapıcağınıza karar veremediyseniz organizasyon şirketine danışın. Sizin için en uygun olan hizmetleri ve fiyatlarını size söylesin. Sizde bütçenize uygun bir şekilde istediğinizi seçin. Organizasyon şirketinden yetkili birisi ile açılış olacak yere gidip fizibilite çalışması da yapabilirsniz.
-------------------------------
------------------------------
------------------------------
Hades Organizasyon açılış organizasyonlarında size hangi hizmetleri sunmaktadır? Ücretleri ile birlikte yer verdik. Bazı hizmetleri yazmayı unutmuş olabilirim. :)
FİYATLARIMIZ SON FİYATLARIMIZDIR
⏩LÜTFEN PAZARLIK YAPMAYA ÇALIŞMAYIN⏪
ELBETTE BİZDEN DAHA DÜŞÜK FİYAT SÖYLEYEN YERLER OLABİLİR
BU BİZİM DE DAHA UCUZ FİYAT
SÖYLEMEMEMİZİ GEREKTİRMEZ.
AŞAĞIDAKİ FİYATLAR 2018 YILI HAZİRAN AYINA KADAR GEÇERLİDİR.
DAHA SONRA ENFLASYONA GÖRE İNDİRİM YADA ZAM YAPILABİLİR
Açılış organizasyonu fiyatları
Balon süsleme metresi: 15 TL
Ses sistemi: 250 TL
Sesli anons aracı (5 saat hizmet süresi): 400 TL
Bistro masa kiralama adeti: 30 TL
Kırmızı halı: 20 TL
100 metre flama süsleme: 200 TL
1 adet Palyaço: 150 TL
1 adet Hostes kız:150 TL
1 adet sunucu: 600 TL
Jonglör gösterisi: (25 dakika sürüyor)350 TL
Sihirbaz gösterisi(30-45 dakika sürüyor): 300 TL
Uzun bacaklı adam: 300 TL
Pandomim gösterşisi: 600 TL
4 kişilik müzik grubu (3 saat): 650 TL
Süpermen, pamuk prenses
spiderman gibi Kostümlü karakterler: 150 TL
Maskot karakter: 250 TL
Pamuk şeker tezgahı: 350TL
Patlamış mısır tezgahı: 350 TL
Osmanlı macunu tezgahı: 350 TL
Osmanlı şerbetçisi: 350 TL
Urla, Seferihisar, Güzelbahçe, Ulukent, Egekent - Egekent 2 Menemen, Aliağa, Sarnıç, Torbalı, Ödemiş gibi şehir merkezinden uzak ilçelere + nakliye ücreti eklenir.
FİYATLARIMIZ SON FİYATLARIMIZDIR
⏩LÜTFEN PAZARLIK YAPMAYA ÇALIŞMAYIN⏪
ELBETTE BİZDEN DAHA DÜŞÜK FİYAT SÖYLEYEN YERLER OLABİLİR
BU BİZİM DE DAHA UCUZ FİYAT
SÖYLEMEMEMİZİ GEREKTİRMEZ.
AŞAĞIDAKİ FİYATLAR 2018 YILI HAZİRAN AYINA KADAR GEÇERLİDİR.
DAHA SONRA ENFLASYONA GÖRE İNDİRİM YADA ZAM YAPILABİLİR
AÇILIŞ ORGANİZASYONLARIMIZ
saat 12:00 - 17:00 arası
saat 12:00 - 17:00 arası
EN UZUN 5 SAAT SÜRMEKTEDİR
-------------------------------
PAKET 1
Ses sistemi
Ses sistemi
3 paket balon ile (12 metre) balon süsleme
1 adet palyaço (yada 1 hostes kız)
450 TL + KDV
-------------------------------
-------------------------------
PAKET 2
Ses sistemi
4 paket balon (16 metre)süsleme
2 adet palyaço (yada 2 hostes kız)
4 adet bistro masa
Kırmızı halı
600 TL + KDV
-------------------------------
PAKET 3
Ses sistemi
Pamuk şeker makinası
6 paket (24 metre) balon süsleme
6 bistro masa
2 adet palyaço (yada 2 hostes)
1 adet Maskot karakter
Kırmızı halı
1200 TL + KDV
-------------------------------
PAKET 4
-------------------------------
PAKET 4
Ses sistemi
40 Metre balon süsleme
2 adet hostes kız
2 adet palyaço
Pamuk şeker tezgahı
Patlamış mısır tezgahı
100 metre flama ile süsleme
10 adet bistro masa
Kırmızı halı
1800 TL + KDV
-------------------------------
Urla, Seferihisar, Güzelbahçe, Ulukent, Egekent - Egekent 2 Menemen, Aliağa, Sarnıç, Torbalı, Ödemiş gibi şehir merkezinden uzak ilçelere + nakliye ücreti eklenir.
Fiyatlarımıza %18 KDV dahil değildir.
HADES ORGANİZASYON
FİYATLARIMIZ SON FİYATLARIMIZDIR
⏩LÜTFEN PAZARLIK YAPMAYA ÇALIŞMAYIN⏪
ELBETTE BİZDEN DAHA DÜŞÜK FİYAT SÖYLEYEN YERLER OLABİLİR
BU BİZİM DE DAHA UCUZ FİYAT
SÖYLEMEMEMİZİ GEREKTİRMEZ.
YUKARIDAKİ FİYATLAR 2018 YILI HAZİRAN AYINA KADAR GEÇERLİDİR.
DAHA SONRA ENFLASYONA GÖRE İNDİRİM YADA ZAM YAPILABİLİR
Balon izmir - doğum günü organizasyonu - palyaço izmir
⏩LÜTFEN PAZARLIK YAPMAYA ÇALIŞMAYIN⏪
ELBETTE BİZDEN DAHA DÜŞÜK FİYAT SÖYLEYEN YERLER OLABİLİR
BU BİZİM DE DAHA UCUZ FİYAT
SÖYLEMEMEMİZİ GEREKTİRMEZ.
YUKARIDAKİ FİYATLAR 2018 YILI HAZİRAN AYINA KADAR GEÇERLİDİR.
DAHA SONRA ENFLASYONA GÖRE İNDİRİM YADA ZAM YAPILABİLİR
Balon izmir - doğum günü organizasyonu - palyaço izmir
Notlar:
Burada, açılış organizasyonları nasıl gerçekleşiyor diye merak edenler için anılarımı anlattığım bir bölüm yapmak istedim. Bir organizatörün seyir defteri gibi bir bölüm :) Buradaki notları okuyarak kendi açılış organizasyonunuz için bir fikir edinebilir yada bir fikir geliştirebilirsniz. Resimleri büyütmek için üzerlerine tıklayınız. Fazla yer kaplamasın diye küçük boyutta koydum. Tıklayınca resimler büyüyor.
İzmir Bornova açılış organizasyonu
Balon izmir |
Bornovada bir açılış organizasyonunu için, balon süsleme, ses sistemi, palyaço kiralama istendi. Bizde erken saatlerde oraya gidip balon süslemeyi yaptık. Palyaço arkadaşlar saat 11:30da orada oldular. Saat 12:00da açılış organizasyonuna başladık. Ses sisteminde yabancı şarkılar ve yerli şarkılar karışık bir şekilde çalmaya devam etti. İlerleyen saatlerde müşterilerin akınına uğrayan bu mağazada ayakkabılar çok uygun fiyata satıldı. Saat 17:00 olduğunda ses sistemini kapattık. Palyaço arkadaşlarda üzerlerini değiştirdiler. Paydos edip mekan sahibi ile vedalaştık.
İzmir bostanlı açılış organizasyonu
Balon izmir bostanlıda bir açılış organizasyonu |
Güzel bir açılış organizasyonu İzmir Bostanlı'da gerçekleşti. Burada bizden 4bistro masa, bir adet palyaço, bir tane de hostes kız istendi. Yine sabah erken saatlerde gidip balon süsleme işini bitirdik. Pazar günü olmasına rağmen insanların katılımı güzeldi. İkramlık tatlılar vardı. Muhteşem lezzetli adını bilmediğim bir sürü tatlı yiyecek raflarda duruyordu. Palyaço broşür dağıttı. Hostes kız da bir ara broşür dağıttıktan sonra, ikramlar başlayınca yardım etmeye gitti. Buradaki açılış organizasyonu saat 13:00 - 18:00 arası sürdü. İş bitince bende gittim bistro masaları ve personeli alarak açılış organizasyonunu sonlandırdık. Sahibi çok kibar bir bayandı. Bostanlıya yolunuz düşerse buraya mutlaka uğrayın.
İzmir Çamdibi açılış organizasyonu
Açılış organizasyonu izmir çamdibi |
Çamdibinde Tadımsan unlu mamüllerinin açılış organizasyonu çok kalabalık ve çok hareketli geçti. Bizden istenenler balon süsleme 6 bistro masa, ses sistemi, 2 palyaço, 2 hostes ve kırmızı halı. Kırmızı halı bu resimde çıkmamış ama etkinlik boyunca kaldırımın önünde yattı durdu :) Buranın balon süslemesi baya bi uzun olduğu için gece vakti bir personelle gidip yaptım. Sabah başlasam yetiştiremezdim. Nesyse, balon süslemesi bitnce evime gittim. Sabah malzemeleri ve personelin kostümlerini arabaya atıp oraya tekrar gittim. Buradaki açılış organizasyonu da saat 12:00 - 17:00 arası sürdü. İlk dakikalardan etkinliğin sonuna kadar yoğun bir kalabalık vardı. Arada yapılan ücretsiz ikramlar da harikaydı. Ben şahsen ikramları çok beyendim. Açılış organizasyonunda da çok eğlendim. Yoldan geçen insanlar bile müziği duyunca dans ederek geçiyorlardı. :) Açılışa fırıncılar odası ve şu an hatırlayamadığım pek çok ağır protokol müsafiri de katıldı. Ben bir ara başka bir iş için oradan uzaklaştım. Etkinliğin sonlarına doğru geri döndüm. Her zamanki gibi paydos ettik ve mekanda çalışan personeller ile vedalaşıp oradan ayrıldık.
Ulukent İzmir açılış organizasyonu
Balon süsleme izmir |
Açılış orgnanizasyonunu İzmir Ulukentte yaptık. Yemi bir giyim mağazası hizmete açıldı. Burada bir adet palyaço, bir tane miki, pamuk şeker tezgahı, bir tane hostes kız ses sistemi ve balon süsleme ve 4 bistro masa hizmetlerini sunduk. Açılış başladıktan kısa bir süre sonra insanlara ücretsiz pamuk şeker dağıtılmaya başlandı. İşletme sahibi de kuru pasta ve içecek almış. Onları da hostes kız insanlara ikram etti. İçeride hoş elbiseler vardı. Hatta orada beğendiğim bir pantolon birde ceket vardı. Fiyatı da çok uygundu. Akşam giderken alırım demiştim. Akşam paydos edince içeri girdim bi baktım ikisi de satılmış. Keşke ayırtsaydım. Açılış günü hava genelde bulutlu olmasına rağmen çok sayıda insan mağazayı ziyaret etti. Yakınında bir pazar yeri olduğu için stratejik olarak güzel bir konumda kalıyor. Burası iki katlı bir mağaza. İçerisi baya geniş. Organizasyonun sonlarına doğru gelen giden sayısı arttı. Biz paydos edip toplanırken bile müşteriler geliyordu. Tabi biz gittikten sonra ne oldu bilmiyoruz. :)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder